..............................

Friday, May 8, 2009

ဆီဆိုင္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ စစ္တပ္က ရြာသူႀကီးကိုသတ္၍ ရြာသား ၈၀ ေက်ာ္ ဖမ္းဆီးထား

ခြန္ေအာင္ျမတ္။
ေမလ ၇ ရက္၊ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္။

ရွမ္းျပည္ေတာင္ပိုင္း ဆီဆုိင္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ျမန္မာစစ္အစိုးရ တပ္က ေက်းရြာ သူႀကီးကို သတ္ၿပီး ရြာသား (၈၀) ေက်ာ္ ဖမ္းဆီး စစ္ေဆးေနသည္ဟု ေဒသခံရြာသား တေယာက္က ေျပာသည္။

ပအို၀္းအမ်ဳိးသားလြတ္ေျမာက္ေရးတပ္ဖြဲ႔ႏွင့္ ကရင္ တပ္မေတာ္ပူးေပါင္း တပ္ဖြဲ႔တို႔က ေျချမန္တပ္ရင္း ၄၂၆ ကို ၿခံဳခို တိုက္ခုိက္ ၿပီးသည့္ေနာက္ ယခုလုိ သတ္ျဖတ္ဖမ္းဆီး ျခင္းသည္။

“က်ေနာ္တို႕ရြာက ေနာင္တဗန္ရြာနဲ႔ ေစာဆားရြာေပါ့ေနာ္ က်ေနာ္တို႔ ရြာသူႀကီးနာမည္ ကေတာ့ ဦးေက်ာ္ဗဲ့ေပါ့ ရြာရဲ႕အေနာက္ဖက္ ေတာင္ကုန္းေပၚမွာ ဗမာစစ္တပ္က ပစ္သတ္ သြားတယ္ေလ။ ၿပီးေတာ့မွ က်ေနာ္တို႔ ရြာသား ေနာင္တဗန္ေက်းရြာ ၿပီးေတာ့ ေစာဆား ရြာသား ၈၀ ေက်ာ္ကိုလည္း အဲဒီ ခမရ ၄၂၅ ေပါ့ေနာ္ တပ္ရင္းက ရြာသားေတြကို ဖမ္းထား ၿပီးေတာ့မွ သူတို႔က ရိုက္ႏွက္တယ္။ က်ေနာ္တို႔ ရြာသားေတြဆို တခ်ဳိ႕ေသြးေတြ အန္တယ္။ အခုထိ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာပဲ ဖမ္းထားဆဲပဲ ရွိေသးတယ္အခု။ ” ဟု ေဒသခံ ရြာသား တဦးက ေျပာသည္။

ျမန္မာစစ္အစိုးရ စစ္ဆင္ေရးကြပ္ကဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္ (စကခ) ၇ လက္ေအာက္ခံ ခမရ ၄၂၆ တပ္ရင္းကို ပအို၀္းႏွင့္ ကရင္ ပူးေပါင္း တပ္ဖြဲ႔က ၿခံဳခို တုိက္ခိုက္သျဖင့္ ဗိုလ္မွဴး မ်ဳိးမင္းထြန္း အပါအ၀င္ အင္အား ၁၂ က်ဆံုးၿပီး လက္နက္မ်ားကို ပူးေပါင္းတပ္ဖြဲ႔က သိမ္းဆည္း ရမိသည္ဟု ပအို၀္းအမ်ဳိးသား လြတ္ေျမာက္ေရးအဖြဲ႔ သတင္း ထုတ္ျပန္သည္။

ယင္းတုိက္ပြဲ ျဖစ္ပြားၿပီးေနာက္ တရက္အၾကာတြင္ ရပခ ဒုတိုင္းမွဴးက လာေရာက္ စစ္ေဆး ၿပီးေနာက္ ခမရ ၄၂၅ က တုိက္ပြဲ ျဖစ္ပြားသည့္ အနီးရွိ ေက်းရြာသူႀကီးကို ဖမ္းဆီးသတ္ျဖတ္ ကာ ေက်းရြာသား ၈၀ ေက်ာ္ကိုလည္း ဖမ္ဆီးၿပီး ရိုက္ႏွက္ စစ္ေဆးမႈ ျပဳလုပ္ေနသည္ဟု အဆိုပါ ရြာသားက ေျပာသည္။

“က်ေနာ္တို႔ ရြာသားေတြမွာေတာ့ အျပစ္ကင္းၿပီးေတာ့မွ လက္နက္ကိုင္လည္း မရွိဘူး။ ၿပီးေတာ့မွ ရိုးရိုး စားေသာက္ လုပ္ကိုင္ေနတဲ့ လူေတြလည္း ျဖစ္တယ္။ သူတို႔ စစ္အစိုးရ မေကာင္းတာေတြ လုပ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မို႕ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ဒီပအို၀္း စစ္တပ္အဖြဲ႔က သူတို႔ကို တိုက္တာျဖစ္တယ္။ သူတို႔ မေကာင္းတာ လုပ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမယ့္လည္း က်ေနာ္တို႔နဲ႔ မဆုိင္ဘူး။ အဲဒီဥစၥာ က်ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကပဲ သူတို႔တုိက္တာကို ၾကားထဲမွာ က်ေနာ္တို႔က ဓားစာခံ ျဖစ္ေနရတဲ့ အေျခအေနမ်ဳိး ျဖစ္ေနလို႔ က်ေနာ္တို႔ တျခား အဖြဲ႔ အစည္းကိုလည္း အျပစ္မတင္ဘူး သို႔ေသာ္လည္း ပဲ စစ္အစိုးရ ဒီလိုမ်ဳိးလုပ္တာ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕လူထုအေပၚမွာ ညွင္းပမ္း ႏွိပ္စက္တာလို႔ပဲ က်ေနာ္တို႔ ျမင္တယ္ဗ်။”

ယခုတုိက္ပြဲျဖစ္ပြားမႈေၾကာင့္ စကခ ဗ်ဴဟာမွဴး ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္မ်ဳိးေအးက ပအို၀္း အမ်ဳိးသား အဖြဲ႔ခ်ဳပ္အား ၎တို႔ အုပ္ခ်ဳပ္ပိုင္ခြင့္ ေဒသကို မထိန္းထားႏုိင္လွ်င္ ျပန္လည္ ရုပ္သိမ္းမည္ဟု ၿခိမ္းေျခာက္ ေျပာဆိုခဲ့သည္။

Ref: Network Media Group

0 comments:

အေပၚသို႔