..............................

Monday, February 9, 2009

အမ်ိဳးသမီးဇာတ္ေဆာင္ဆုေတြ မပါတဲ့ ျမန္မာ အကယ္ဒမီေပးပဲြ

08 February 2009

မေန႔က ေနျပည္ေတာ္ရဲ႕ အကယ္ဒမီညမွာ အမ်ိဳးသမီး ရုပ္ရွင္ သရုပ္ေဆာင္ေတြ တေယာက္မွ ဆု ခ်ီးျမႇင့္ခံရတဲ့ အထဲမွာ မပါေနေတာ့ ရုပ္ရွင္ အသိုင္းအ၀ုိင္းက အံ့ၾသေနၾကပါတယ္။ ၂၀၀၇ခုႏွစ္ တႏွစ္လံုး ထြက္သမွ် ဇာတ္ကားေတြထဲမွာ အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္ေတြ အရည္အခ်င္းမမွီလုိ႔ ဆုိၿပီး ျပန္ၾကားေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ပယ္ခ်ခဲ့တယ္လုိ႔ ေနျပည္ေတာ္မွာ သတင္း သြားယူေနတဲ့ မဂၢဇင္း သတင္းေထာက္ တဦးက ေျပာပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္ ဆုေတြနဲ႔ အတူ ဇာတ္ၫႊန္းဆု၊ အသံ၊ တည္းျဖတ္၊ ဇာတ္ပို႔ဆု အစရွိတဲ့ ဆု ၅ဆုကုိပဲ ဒီႏွစ္ထဲမွာ မေပးခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အခုလို အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္ဆုနဲ႔ ဇာတ္ပုိ႔ဆုေတြ မေပးခဲ့တာကေတာ့ ရုပ္ရွင္ အကယ္ဒမီ သမိုင္းထဲမွာ တခါမွာ မရွိခဲ့သလို နားလည္ဖုိ႔ေတာင္ ခက္ခဲ လြန္းလွတယ္လုိ႔ ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ အကယ္ဒမီ ဦးေက်ာ္သူက ေျပာပါတယ္။

အရင္တုန္းကေတာ့ မရွိဘူး။ ဒီႏွစ္က်မွ အမ်ိဳးသမီးေတြကို ဘာျဖစ္လုိ႔ မေပးသလဲ မသိဘူး။ ဒီႏွစ္မွာ အမ်ိဳးသမီးကို ဆုမေပးဘူး ဆုိတာ ထူးျခားတယ္။ အမွန္ေတာ့ ဆုဆုိတာက ၂၀၀၇အတြက္ ေပးတယ္ဆုိရင္ ၂၀၀၇ထဲမွာ အေကာင္းဆံုး ဇာတ္ကားထဲမွာ ပါတဲ့ သရုပ္ေဆာင္ေတြက ရွိပါတယ္။ ၂၀၀၇ထဲမွာ အေကာင္းဆံုး အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္ကို သူတုိ႔ ေပးရမယ္။ သူတုိ႔ကေတာ့ ဘယ္လုိ ပုံစံနဲ႔ ေပးသလဲ မသိဘူး။ အမိ်ဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္ေတြက ၂၀၀၇မွာ လံုး၀ မေကာင္းတဲ့သေဘာ ျဖစ္သြားတာေပါ့။ အမွန္ေတာ့ ည့ံတဲ့ထဲက အေကာင္းဆံုးကိုေတာ့ ေပးရမယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္တယ္။

၂၀၀၇ခုႏွစ္ အမ်ိဳးသမီး အကယ္ဒမီ ဆုအတြက္ ထင္ေၾကးေပးခံရတဲ့ အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္ေတြ ရွိပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အခု အကယ္ဒမီ ေပးခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားေတြထဲကို ၾကည့္ရင္ေတာင္မွ အဲဒီ အထဲကေန အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္ေတြကုိ ေရြးျခယ္လုိ႔ ရတ့ဲ သရုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ေတြ႔ရပါတယ္လုိ႔ ဦးေက်ာ္သူက ေျပာပါတယ္။

အခု ဆုရတဲ့ ကား ျပန္ျပတဲ့ အထဲမွာ ရုပ္ျမင္သံၾကားထဲက ၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို မဖိတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က သံေယာဇဥ္ရွိုလို႔ ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ဆုရတဲ့ ကားေတြ၊ ဥပမာ ေက်ာ္ရဲေအာင္ ရတဲ့ကား၊ ေက်ာ္ရဲေအာင္ ရတဲ့ အကြက္ေတြကုိ ျပတယ္။ သီးခ်င္းနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ရတဲ့ အကြက္ေတြကို ျပတယ္။ အဲဒီလုိ ျပတဲ့အခ်ိန္မွာ နႏၵါလႈိင္က ေတာ္ေတာ္ေလး ႀကိဳးစားထားတယ္။ နႏၵါလိႈင္လည္း ရသင့္တယ္။ နႏၵါလိႈင္ကို ဘာေၾကာင့္ မေပးသလဲ ဆုိတာေတာ့ ဘယ္လုိ စည္းမွ်ဥ္း စည္းကမ္းေတြ ရွိသလဲ ဆုိတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ဘူးခင္ဗ်။

ျမန္မာ့ ရုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားေတြမွာေတာ့ တည္းျဖတ္ေရးနဲ႔ အသံပိုင္း၊ စက္ပိုင္းဆုိင္ရာေတြမွာ အလြန္ အားနည္းေနတာေၾကာင့္ အရည္ေသြး ျမင့္မားတဲ့ ဇာတ္ကားေတြ မရွိဘူးလုိ႔လည္း ဆုိေနၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကန္႔သတ္မႈရဲ႕ အတုိင္းအတာထဲမွာ အဆင့္အတန္း ရွိတဲ့ ဇာတ္ကားေတြ ရုိက္ရေအာင္ ခက္ခဲတယ္လုိ႔ ဦးေက်ာ္သူက ပဲ သူ႔အေတြ႔ အႀကံဳကုိ ေျပာျပပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ့္အေတြ႔အႀကံဳအရ ေျပာရရင္ ရုိက္ခ်င္တဲ့ေနရာေတြမွာ ရုိက္ခြင့္မရဘူး။ ဥပမာ ျမန္မာ့ရုပ္ရွင္ေတြ အဆင့္အတန္း ျမင့္ခ်င္တယ္။ ဇာတ္လမ္းအရ ေလဆိပ္မွာ ရုိက္ခ်င္တယ္ဆုိ ရုိက္ဖုိ႔အတြက္ အခက္အခဲေတြ ရွိတယ္။ သေဘၤာဆိပ္ ဆုိလဲ သေဘၤာဆိပ္ အေလ်ာက္ အခက္အခဲေတြ ရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အိမ္တလံုးထဲမွာပဲ ေခ်ာင္ပိတ္ရိုက္ရတဲ့ သေဘာရွိတယ္။

ဦးေက်ာ္သူက သူ႔အေတြ႔အႀကဳံေတြကို ေျပာျပသြားတာ ျဖစ္ပါတယ္။

Ref: VOA News

....

0 comments:

အေပၚသို႔