..............................

Thursday, October 13, 2011

ဇာဂနာေျပာေသာ လႊတ္ေတာ္အမတ္ရဲ႕ အုိင္က်ဴ

ကုိေက်ာ္ေက်ာ္သိန္း
ဗုဒၶဟူး, 12 ေအာက္တိုဘာ 2011

ထိန္းသိမ္းခံထားရာကေန ျပန္လြတ္လာၿပီး မၾကာခင္မွာပဲ ဗီြအုိေအကုိ ဇာဂနာေျပာတဲ့ ေနာက္ဆုံးဟာသ။

"အုိင္စတုိင္းနဲ႔ လူေလးေယာက္နဲ႔ ေတြ႔တယ္။ အုိင္စတုိင္းနဲ႔ လူေလးေယာက္နဲ႔ ေတြ႔တဲ့ အခါက်ေတာ့ တေယာက္က စေျပာတယ္။ ဟာ အုိင္စတုိင္းေရ၊ က်ေနာ္ကေတာ့၊ က်ေနာ့္ရဲ႕အုိင္က်ဴက ၁၈၀ ရွိတယ္ဗ်တဲ့။ အဲဒီေတာ့ အုိင္စတုိင္းက လက္ဆြဲ ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ေကာင္းပါၿပီ မိတ္ေဆြ၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔ေတာ့ ကြမ္တန္ ဖိဆစ္ (Quantum Physics) အေၾကာင္း က်ေနာ္တုိ႔ ေဆြးေႏြး ၾကတာေပါ့။

က်ေနာ္ကေတာ့ အုိင္က်ဴ ၁၅၀ ဘဲရွိတယ္ အုိင္စတုိင္း ဆုိၿပီးေတာ့။ ဟာ ေကာင္းၿပီဗ်ာတဲ့၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔က်ေနာ္တုိ႔ ေနာက္ဆုံးေပၚ သခ်ၤာ သီအုိရီေတြ ေဆြးေႏြး ၾကတာေပါ့တဲ့။

ေနာက္တေယာက္ ထပ္ေျပာတယ္၊ က်ေနာ္ကေတာ့ ၁၂၀ ဘဲ ရွိတယ္ဗ်တဲ့။ ဟာ ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔ ရုပ္ရွင္ အေၾကာင္း ေဆြးေႏြးမယ္တဲ့။

ေနာက္ဆုံးလူကက်ေတာ့ ထေျပာတယ္၊ မ်က္ႏွာေလးက ပ်က္လုိ႔။ အုိင္စတုိင္းေရတဲ့၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အုိင္က်ဴ ၅၀ ဘဲ ရွိပါတယ္ဗ်ား။ ဟား..... ၀မ္းသာသြားတယ္ အုိင္စတုိင္းက။ အဆင္ေျပလုိက္တာဗ်ာ၊ ခင္ဗ်ား လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ ဘာေတြ တင္ျပခဲ့ သလဲတဲ့။"

ဒါကေတာ့ ေအာက္တုိဘာ ၁၂ ရက္၊ ဗုဒၶဟူးေန႔က ျမစ္ႀကီးနားေထာင္က ျပန္လည္ လြတ္ေျမာက္လာတဲ့ ႏုိင္ငံေက်ာ္ လူ႐ႊင္ေတာ္ ကုိဇာဂနာက ရန္ကုန္မွာရွိတဲ့ သူ႔ေနအိမ္ကုိ ျပန္ေရာက္ၿပီး မၾကာခင္မွာဘဲ ဗီြအုိေအ ျမန္မာပုိင္းကုိ ေျပာျပခဲ့တဲ့ ေနာက္ဆုံး ဟာသ တခုျဖစ္ပါတယ္။

Ref: VOA News

0 comments:

အေပၚသို႔