..............................

Thursday, February 24, 2011

ေဗဒါေက်ာင္း ေနရာသစ္မွာလည္း ဖိအားေပးခံေနရ

2011-02-23

ကုိမ်ိဳးရန္ေနာင္သိန္းနဲ႔ ေစတနာရွင္ လူငယ္တစု စီစဥ္ ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ ေဗဒါ သင္တန္းေက်ာင္း ေနရာ အသစ္မွာလည္း မယက ဥကၠ႒က ဖိအား ေပးေနတဲ့ အတြက္ အခက္အခဲ ရွိေနေၾကာင္း သတင္းရရွိပါတယ္။

တာေမြၿမိဳ႕နယ္ မယက ဥကၠ႒က ေနအိမ္ရွင္ကုိ အိမ္မငွားဖို႔ ဖိအားေပးေနၿပီး၊ ယာယီ အိမ္ေထာင္စု စာရင္းနဲ႔ ညအိပ္ခြင့္ ဧည့္စာရင္း ေတြကုိ ထုတ္မေပးဖုိ႔ ရယကေတြကုိလည္း ၫြန္ၾကား ထားတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

ၿပီးခဲ့တဲ့ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၆ ရက္ေန႔မွာ ေဗဒါ သင္တန္း ေနရာကုိ တာေမြကေန အမွတ္ ၇ စမ္းေခ်ာင္း လမ္းကုိ ေျပာင္းေ႐ႊ႕ခဲ့တာပါ။ ၁၆ ရက္ ေန႔မွာပဲ စမ္းေခ်ာင္းလမ္းက ရပ္ကြက္ လူႀကီးေတြကေန ယာယီ အိမ္ေထာင္စု စာရင္းကုိ ထုတ္ေပးခဲ့တာ ျဖစ္ေပမဲ့။ ၁၉ ရက္ေန႔မွာ ျပန္သိမ္း သြားေနာက္ ၿမိဳ႕နယ္ ဥကၠ႒က အိမ္ရွင္ကုိ စတင္ ဖိအားေပးခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

၂၀ ရက္ေန႔မွာ မယက ဥကၠ႒ ဦးတင့္လြင္က အစည္းအေဝးေခၚလုိ႔ အိမ္ရွင္ေရာ။ အိမ္ငွားသူ ကုိမ်ိဳးရန္ေနာင္သိန္း တုိ႔ပါ မယက ႐ုံးကို သြားခဲ့ ရပါတယ္။ ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ျပန္ၾကားေရး တာဝန္ခံ ကုိလင္းႏုိင္ဦးက အခုလုိ ေျပာျပပါတယ္။

“ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဒီကေန ဖယ္ခိုင္းဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အိမ္ရွင္နဲ႔ ေတြ႔ဖို႔ ၂၀ ရက္ေန႔က ကၽြန္ေတာ္ တို႔ကို ခ်ိန္းလိုက္တယ္။ ၂၀ ရက္ေန႔က ခ်ိန္းလိုက္ေတာ့ အဲဒီ မနက္ပိုင္းမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ သူတို႔ အိမ္ရွင္ကို နည္းနည္းပဲ က်ပ္လိုက္တယ္ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခ်ိန္မီ ေရာက္သြားတဲ့ အတြက္။ အခ်ိန္မီ ေရာက္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေဘးကို ေခၚၿပီးေတာ့ သူက ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ အရင္ဆံုး ေတြ႔တယ္ေပါ့ေနာ္။ ဟို မင္းတို႔မွာ ပိုက္ဆံ ၁၅ သိန္း ရွိသလားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ဘာကိစၥ ေမးတာလဲ ဆိုေတာ့ မဟုတ္ဖူးတဲ့၊ ေငြရွိရင္ ကိစၥ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေျဖရွင္းႏိုင္တယ္တဲ့။ မယက ဥကၠ႒က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အဲလို ေျပာတယ္။”

မယက ဥကၠ႒က စစ္တုိင္းမႉးက ခုိင္းလုိ႔ လုပ္ရတာ ျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ ကုိမ်ိဳးရန္ေနာင္သိန္းတုိ႔ ဖက္က ႏုိင္ငံေရး လုပ္ေနတာ မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ပညာအခမဲ့ ျဖန္႔ေဝတာသာ ျဖစ္ေၾကာင္း မယက ဥကၠ႒ ကုိ ျပန္လည္ ရွင္းျပခဲ့တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

လက္ရွိ အေျခအေနနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကုိမ်ိဳးရန္ေနာင္သိန္းက အခုလုိ ရွင္းျပပါတယ္။

“ေစာေစာပိုင္းတုန္းကဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီက သူတို႔ ေငြရဖို႔ ႀကိဳးစား ေနတယ္။ မရတဲ့ အခါမွာ သူက ပရက္ရွာ ေပးတယ္ ဆိုတဲ့ဟာမ်ိဳး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ကေတာ့ အခု ေလာေလာဆယ္မွာ ရယကကို အေၾကာင္း ၾကားထားတယ္၊ ညဖက္ ဆိုလို႔ရွိရင္ ဒီမွာ ေနထိုင္မဲ့ လူစာရင္းေပါ့၊ မဝတကိုလည္း အေၾကာင္းၾကားတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စခန္းမႉးကိုလည္း အေၾကာင္းၾကားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ရယကက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သန္းေခါင္စာရင္း ထုတ္မေပးဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ အမိန္႔ မရလို႔တဲ့။ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကေတာ့ ဆက္ေန သြားမယ္။ ဒီမွာ အိပ္တဲ့ လူေတြကလည္း ဆက္အိပ္ သြားမယ္။ သူတို႔က မထုတ္ေပးဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က သူတို႔ကို မွတ္ပံုတင္ မိတၱဴရယ္၊ ဧည့္စာရင္း တိုင္ၾကားျခင္း ဆိုၿပီးေတာ့ တရားဝင္ အေၾကာင္း ၾကားတယ္ ခင္ဗ်။”
ရယက က ဧည္စာရင္း ထုတ္မေပးတဲ့ အတြက္ နယ္က သင္တန္းသားေတြ အတြက္ အခက္အခဲ ရွိေနၿပီး၊ နယ္က တခ်ိဳ႕ သင္တန္းသားေတြ ျပန္သြား ရတာေတြလည္း ရွိတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

Ref: RFA News

0 comments:

အေပၚသို႔